When Love Takes Over

Kom nyligen hem efter att ha ätit frukost/fikat med Özlem inne i stan.. En kortis blev det. Men hellre det än ingenting. Imorgon ses vi också när Annica har sin fest. Det ska bli riktigt trevligt.
Skönt att börja fyra idag också.. ska unna mig ett litet bad snart och lägga mig på spikmattan först tror jag faktiskt. Har riktigt ont i ryggen.
Överlag känns det hyfsat bra idag faktiskt, ska endast jobba fem timmar men öppnar imorgon så det blir nog hem och sova ganska omgående..

Blir nog inget nattligt samtal med min älskling ikväll... Måste sova verkligen. Även om det är den bästa stunden på hela dygnet. Att bara prata. Men gårdagens, mmmmmm jag vill bara ha honom. Inget tjafs eller någonting. Bara massa mys. Vet ärligt inte hur länge till jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0