Autumn leaves

Det finns en del saker med hösten jag gillar:
*Satsumas, namie alltså! Var lite satsumasknarkare förra hösten då jag kom hem från, justdet Alanya.
*Halsukar, vantar och mössor - mys och fint. Kan göra det där lilla extra!
*Tända ljus i massvis.
*För att det ska bli mysigt att tändas ljus krävs mörker.
*Löven blir fina och färgar världen

Det finns en del saker jag inte gillar med hösten:
*Det blir mörkt. Det blir mörkt.
*Det blir kallt. Det blir kallt. Det blir kallt!
*Jag får torr hud och det svider och kliar.
*Jag fryser så mycket

SAKER SOM ÄR BRA MED DENNA HÖST:
Det var ett år sen jag träffade den mest underbara mannen(?) i mitt liv.
SAKER SOM SUGER MED DENNA HÖST:
Jag får ligga här ensam i mitt rum med tända ljus och smäktande ballader utan den mest underbara mannen(?) i mitt liv.


Seni cok özlüyorum, seni cok seviyorum ve seni cok istiyorum
benim askim
come now and make my heart beat the way it should...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0