At night they would go walking..

De där tio timmars sömn jag fick igår natt gjorde tydligen susen.
Idag har jag varit onormalt pigg för att vara jag. Trots 10 timmars jobbdag. Kanske borde satsa på lite mer sånt och inte ligga och häcka framför denna burk när jag kommer hem om kvällarna.. Bara det att dte är min nedvarvning.
Har precis varit ute på en promenad, så nu ska jag nog försöka sova. Imorgon ska jag träffa en vän för första gången på evigheter känns det som. GO lediga dag liksom!

iyi geceler!
I miss you day by day för att citera min oerhört söta och engelskbegåvade pojkvän. Vilket betyder Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.
Även om vi skulle uttrycka det lite olika, så stämmer det för mig med. DU ÄR SÅ OTROLIGT JÄVLA SAKNAD. benim erkek arkadas <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Dom är för goa och deras engelska så enormt gullig....he he <3

2009-10-17 @ 15:15:26
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0