Affärskvinna nästa, yes!

Kul att jag här hemifrån kan hjälpa min käre pojkväns restaurang att tjäna pengar såhär i slutet av säsongen.
Idag är det ju som bekant kanelbullens dag och jag skickade ett mms med mina kanelbullar till honom och sa hej idag är det kanelbullens dag.. bla bla bla osv.
Nu berättade han att han hade skrivit någon skylt med texten "kanelbullens dag" och det hade tydligen kommit rätt mycket svenskar förbi och skrattat lite åt skylten, då fastnar de ju och pratar lite kanske. Så det hade tydligen vart rätt mycket svenskar där ikväll.
Se vad man kan hjälpa, men han tycker såklart allt var hans förtjänst, men då satte jag faktiskt ner foten och sa att nähä du, hade inte jag sms:at dig hade inte du vetat det ordet och då hade svenska människor inte reagerat lika mycket.. Så han gav väl mig halva äran då.

Nej nu blir det John Blundbesök.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha, roligt :D Dom skulle ha haft bullar också!

2009-10-05 @ 07:30:21
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Annica

Ha ha fan va kul...Alanya firar kanelbullens dag hihih. Puss

2009-10-05 @ 20:09:15
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0