A boy and a girl

Nu har jag postat resten av papprena till Turkiet.. :) Så nu är det bara att vänta. Det ska nog inte vara så jobbigt eftersom att jag väntar hela tiden ändå.
Ibland så översköjs jag bara av en viss känsla. Och just nu, Oktober som det är, är det såklart extra mycket Alanyakänsla eftersom det börjar närma sig ett år nu. Känslan då var obeskrivlig.. Jag kan verkligen inte förklara.
Vet inte hur många gånger jag sagt det, men jag visste att det skulle hända något speciellt när jag såg den där stjärnan falla i oktobernatten mellan Antalya och Alanya.
Jag åkte dit som nybliven partysugen singel och åkte därifrån med en massa känslor jag inte visste vart jag skulle göra av och vad som skulle hända.Vågar inte ens tänka att han faktiskt kan vara här snart. Här där jag bor!

Men nu ska jag koncentrera mig på den här veckan.. Ganska tuff ändå, men kommer avslutas bra med firande av Annica som fyller år idag! Grattis vännen!

Kommentarer
Postat av: Sara

FU!!! :P

2009-10-19 @ 15:35:23
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0