2009-10-31

God morgon.
Somnade väl hyfsat i tid måste jag säga. De där telefonkorten höll inte vad de lovade vilket var en sann besvikelse. Jag vill ha tillbaka Türkstar. Det var åtminstone så att man hade tid att säga hej...
Vaknade någon gång under natten. Hade ingen aning om vad klockan var för tillfället av att min syster ringde... Först tänkte jag såklart åh nej, nu har det hänt nåt för jag visste att hon skulle på fest.
Men nej, hon och hennes sovsällskap hade lyckats stänga in sig i vardagsrummet och hon ville att jag skulle komma och öppna... Såhär är det nämligen. Mammas pojkvän har målat om våra dörrar och därför saknar vissa dörrar ett handtag.. Och de hade då smart nog tycker jag när man ser att det inte finns ett handtag smällt igen dörren.
Jag var måttligt arg kan jag säga. För fy fan vad gott jag sov. Och det tog ju ett tag innan jag somnade om igen..

Men nu är jag uppe. Har fixat lunchlåda till idag. Blir borta hela dagen och kvällen. Jippi!
Ha en bra dag.
Och glad halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0