I'm tired of using technology, why don't you sit down on top of me?

Vilket najsigt väder det är ute idag, har legat ute och solat lite och degat järnet bara.
Det här halsontet är ganska ihärdigt, tråkigt nog... hoppas det hinner gå över till imorgon. Sjukast att det bara är på ena sidan och inte ett dugg på den andra.
Kan just nu inte få nog av spotify, framförallt Love story med Taylor Swift, har en riktig hatkärlek till den... En massa Destiny's child också.. Fick mersmak efter Beyoncékonserten då hon körde ett litet medley, så jag har bestämt mig att efter sommaren ska jag investera i deras skivor.
Lite Soulja Boy får det bli också med Kiss me thru the phone, eftersom att det är de enda pussarna jag kan få just nu. Blä. Vi får se på skivan imorrn vad som händer... Jag har en potentiell kysspartner. Så lite Löööööve kanske man kan få!
Nu blir det galet chill resten av kvällen och imorgon blir det till att ta tåget med papi klockan sju... Jippi, jag börjar tio. Men då hinner jag hem och lämna miin mosterväska och nu känner jag att jag har pratat för lite med människor denna helg så jag skriver allt här...
 Förresten kollade jag på Unfaithful igår, riktigt bra film!



Fixade äntligen in bilderna från Alanya igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0