Like that

Nu ska jag ta cykeln. Överallt.
Fan vad tränad jag ska bli, helt otroligt vad ont i benen jag har, riktigt pinsamt, men nu ska det bli andra bullar.
Tog en cykeltur till trollis för att avnjuta Grey's hemma hos min carrot. Trots brusig tv blev det en mysig kväll.
Nu ska jag sova för natten och jag skulle gärna ha sällskap bredvid mig av the man men honom ser jag inte röken av förrän om 16 dagar och tiden går otroligt långsamt. Längtar som fan efter att få ligga och sova bredvid honom och titta in i hans bruna ögon och se hans nyvaknade ansikte som är det sötaste jag sett. Jag är inte made for distance så är det, men jag är inte made for marriage at the age of 19 heller, så complications, complications.







Imorgon ska jag avnjuta en dag med min gudmor och de tre små trollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0