Stockholm Calling

Nyss hemkommen från en visit på Skrattstock. Det var mysigt och vädret idag är ju helt helt fantastiskt.
Såg Johan Glans gå runt med sin lilla dotter(?), Aaron Flam uppträdde, Älskar hans cyniska och deprimerande sätt. Özz Nûjen var uppe och pratade mellan pauserna och sådär. Åååh!!!
Detta fick jag dela med Josefine, myyyyys!
Annars har jag nog inte mått alltför bra idag alltså, men det var så jag ville ha det från igår så ja ett ordentligt firande helt enkelt.
Jag hade väldigt trevligt igår och vill tacka alla så väldigt mycket för att ni kom. Var super!
Nu ska jag leta kamerasladd, diska upp allt och förbereda lite chokladpudding...
Ha en nice kväll!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ja, det var jättetrevligt igår, förstår inte hur ni kunde sitta ute bara, var ju hur kallt som helst! Kanske berodde på att ni hade alkohol i kroppen?;)



Du är en underbar vän du med och om vi inte hinner ses innan du åker till your loverboy så får du höra av dig när du kommer hem!

<3

2009-05-30 @ 21:28:59
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0