Svennebanan... Nja

Är det inte så att här i detta land, underbara Sverige.... Får vi inte visa känslor, förutom glada, trevliga och om man ska visa något annat så är det likgiltighet.
Ja alla människor mår dåligt ibland det är ett faktum och ja, jag kanske har svårt att dölja det, men ska man behöva det? Tydligen måste man det, annars blir det en konstig tystnad och folk blir lite rädda. Min uppfattning i alla fall.
But this is me,  take it or leave it all alone.

Nu ska jag på nåt konstigt jävla sätt tagga för 2årskals och sen skiva. Spännande. Blir nog lite lugnt med dricka ikväll kan jag tro, men det brukar jag tänka ofta sen sitter man där aspackad ändå helt plötsligt.
Förresten har jag blivit beroende av satsumas igen, kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0