Svacka på G?

Jag älskar verkligen mornar som dessa, när man vaknar med den där pickande huvudvärken precis i tinningen. Underbart!
Det var liksom som grädden på mosen på alla andra trehundrafyrtiosjutusen saker jag har att göra idag. För igår bestämde jag mig. Nu är det dags att ta tag i det som ska ta tags i och bara köra. Kanske man kan få sig en trevlig vecka.
Oh snap jag ska jobba för tredje helgen i rad. Juste. Joy.
Jag är en och in pain just nu och det känns för jväligt. Men det är livets system, snart går det väl över.


Minns denna kväll istället. Eller kanske inte.
Allt ställdes på sin spets

Kommentarer
Postat av: J

sött me lugg :D

2009-05-05 @ 15:42:53
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0