stjärnglans

Tro't eller ej, men denna morgon gick jag faktiskt upp och städade mitt rum, eller okej, jag har skrivbordet kvar men ändå liksom!
Shoppingbehovet ligger av nån underlig anledning på max, men känner inte att jag direkt kan eller vill göra nåt åt det,. Alla pengar måste sparas!
Fy fan att det är mulet idag! Jag som satt inne i butiken hela dagen igår hade ju gärna haft lite soltimmar idag.
Nu ringde telefonen precis och det blir lite jobb imorgon med.. Jag måste ju säga att jag är lite småkåt på pengar just nu, så jag tar vad jag kan få!

Det blir en liten runda på stan med min kära Joschki Poschki nu. Ha en bra dag


Lycka skala 10:1

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan vad snygg du är i mössan!! Grattis Mikaela :D

2009-05-03 @ 22:09:23
Postat av: Mikaela

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack :D

2009-05-03 @ 22:21:51
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0