Skönt med Långhelg

Det blev en ganska kort skoldag idag.. En presentation och en reflektion.
Nu väntar långhelg, fast det är ju min jobbhelg så att jag får två dagar ledigt, två jobbdagar och sen en dag ledigt. Det blir skönt det ändå. Sista jobbhelgen innan sommaren och då ska jag vara leeeedig, får se hur mitt sommarschema blir, ska väl jobba några veckor i juli tror jag, men fan vad jag ska njuta denna sommar, så får man se vad som händer. Just nu känner jag att det gör mig fan inget om jag inte får mer än mina helger till hösten, visst det blir inte överdrivet mycket pengar men jag får söka jobb och det finns säkert alltid något litet man kan göra här och där... Får ut och skapa kontakter.

Denna långhelg blir nog mys, blir nog en del filmtittande med vänner och lite vin och potatisklyftor ska avnjutas. Känner mig riktigt värd det. Fan det är snart slut alltså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0