sentimentalt bubbel

Har nyss kommit hem från en lång och skön promenad med Fia. Vi hann med en massa prat och lite nostalgi för mig. Vi gick genom Trollis, fy fan vad jag saknar det alltså. Speciellt när man går förbi sitt gamla hus.... Det är JAG som ska vara där inne. Det är mitt. Men klockan tickar snart finns nog en Till Salu-annons ute... Det är en förbannelse över huset, på riktigt!
Jag slutade tidigt idag men har fortfarande inte ägnat någon som helst tid åt det jag borde - plugga. Men jag har gjort en massa annat: Sovit, kollat klart på Harry potter 2, lämnat in mina skor för omklackning och reparation, pantat flaskor och köpt glass för pengarna, ätit sallad, tagit in mina skor i rummet, tvättat en maskin. Ja helt enkelt så.
Nu vet jag vad jag ska roa mig med denna kväll också, se på SATC-filmen som kommit hem från Love film! Äntligen. Det var så länge sen jag såg den nu. En vacker sommarkväll med Lovisa.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh beyonce.. missade det :(

2009-05-15 @ 20:55:16
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0