Mjau

Härligt vilken husmor jag blev!
Riktigt effektiv dag åkte och fikade, pratade med Özlem i stan. Kom hem vid kvart över ett och sen dess har jag faktiskt:
*Hängt tvätt
*Satt på en tvättmaskin
*Fixat disken
*Lagat Världens godaste wook som jag ska ha till lunch i helgen på jobbet (Elins recept från vår kokbok, mjau vad gott det är)

Igår gjorde jag för övrigt en killer sockerkaka och hade tänkt ha hallon i men det fanns inte, så då tänkte jag ha kardemumma men hittade inte det heller.. Nu när jag letade kryddor till min wook hittade jag dock karedemumman så nu ska jag sätta igång att baka en sockerkaka till, kul va?

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, "Sättit!" JAG DÖR AV SKRATT

2009-05-23 @ 14:51:42
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0