"Klassens fnitter"

God morgon. Eller nåt.
Tog mig friheten att sova lite... Nu har jag ungefär 6 timmar på mig att skriva min reflektione till NK/GE, men det är lungan.

Igår hade jag jääääääääääääääävligt roligt. Middagen var så rörande fin, eller jag vet inte, det kändes fint att mina föräldrar var där och delade det med mig och maten var mycket godare än jag förväntat mig då andra människor klagat tidigare. Kvällen blev ett äventyr med mycket dans och röj, hade galet kul. Den avslutades såklart på donken för en cheese och vatten, väntan på buss mot gullmars i slussen i 40 minuter, komma till Gullmars precis missat bussen få sitta själv och vänta i 50 minuter på 04.08-bussen, gå till 7eleven köpa en stor thé och läsa färska metro. Bra skit det där. Eller egentligen inte.. Bussen gick ganska smidigt, för jag föll in och ut ur sömn, kom hem och somnade runt 5. Sova fyra timmar upp och åka till Skansen. Tittade på Älgungarna som föddes där igår, fikade med hembakade frukt och nötkakor so Pållan bakat. Riktigt impad blev jag av min käre naturlärare. Vi satt där och hade frågesport och de flesta var nog fortfarande berusade från gårdagen, det var en trevlig stämning. Åka hem och så sov jag lite...

Och imorgon är en ny dag, det känns som att det är en ny fas nu, en ljusare och jag ska tänka på det istället för hur jävla jobbigt och vilken panik jag kommer ha när jag om drygt 2 veckor står där i min vita klänning och viftar med mössan på väg ut i det riktiga livet. Är det värt? Hoppas fan det. Nu blir jag lite snetimental ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0