It's just emotions

Vilken trevlig överraskning man fick. Skulle lyssna på lite radio och så kör de helkväll med Beyoncé och Destiny's child på NRJ inför konserten imorgon. Kan ju inte bli bättre. Blir så nostalgisk när de spelar alla gamla låtar med Destiny's child... Mmm. Jävla Ipredlag!!!!!
Jag blir såklart sjukt förväntansfull inför imorgon också. Ska spräcka min "Gå på konsert själv"-oskuld. Det blir nog bra. Alla låter så chockade när jag säger att jag ska gå själv. Men what to do, what to do. Vill man gå så vill man. Inget kan stoppa mig från att se denna fantastiska kvinna framföra alla sina låtar.

Kommentarer
Postat av: martina

Jo precis, då blir det billigt & bra ;) Om jag inte får för mig att handla en massa ändå...

2009-05-12 @ 19:41:43
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0