I love you tooooooo

Igår var det otrolig obalans bland mina hormoner skulle jag tro.
Grät som ett litet barn hela kvällen. Grey's var det sorgligaste avsnittet på länge. Och det var liksom inte i slutet som dt brukar. utan hela jävla avsnittet. Sen kollade jag klart på Gossip Girl-avsnitten och ja slutscenen  och Blair som är så "omtalad" var verkligen något extra. Fy fan känns alltid lite lagom pinsamt att sitta och lipa till tv-serier, men jag passade på att pressa ut för lite annat också samtidigt.

Lyckades få till mig ett G i musik nu i alla fall, tack vare min inskickade låt. Men min musiklärare tycker jag sjunger jättebra. WOW. Det var nice, efterom att jag älskar att sjunga. Kanske borde göra nåt med det. Joina en kör eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Heej vännen! Längtar tills imorrn, blir det middag hos dig också?:D



Jag skrev nyss ett inlägg om plastikoperationer i bloggen och skulle vara kul om du kommenterade då jag inte har någon aning om hur du ställer dig till frågan.



See you soon!<3

2009-05-28 @ 15:53:06
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0