I fell in love from the beginning

*Att få en hög med drinkpinnar*Att bli kallad för bunny*Att säga Ingenting tjingeling pling*Att få dig kastad över sig i bilen*Att få stå bredvid dig i baren*Att sitta bredvid dig i soffan*Att få den första kyssen*Att ta skitfula kort tillsammans*Att bli medföljd hem*Att ge sitt telefonnummer*Att få ett God morgon-sms*Att få en hand genom håret lite diskret morgonen efter*Att få vara med dig hela kvällen*Att få de där legendariska fjärilarna i magen*Att bli totaldissad och inte veta vad man ska ta sig till*Att gå ut med dig igen*Att inse att jag är totalt jävla skitkär*Att du kommer till mig på dansgolvet och dansar med mig så alla andra försvinner*Att kyssas i timmar med dig*Att må pissdåligt*Att vänta på dig*Att prata på riktigt med dig*Att sitta med dig på stranden mitt i natten*Att få ett smycke*Att åka med dig till borgen*Att säga hejdå och vara jävligt förvirrad*Att vänta 5 månader och sen se dig igen*Att vara med dig helt själv, hemma hos dig*Att sova bredvid dig varje natt*Att gå på promenad med dig*Att vi faktiskt har internskämt redan*Att höra dig räkna på svenska*Att äta Dürüm mitt i natten*Att se dig vara rädd för hundar*Att bli full och fnittra med dig*Att se dig och känna dig och höra dig*Att säga hejdå igen*Att bli hjärtskärande ledsen*Att känna fysisk smärta av saknad*Att längta ihjäl sig*Att det bara är två veckor kvar tills vi ses igen....
... Har fått mig att fatta att jag fucking love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0