Heldag på jobbet

Den har gått smärtfritt idag faktiskt, fick vara ute på golvet väldigt mycket vilket är otroligt skönt.
Nu är dte bara vissa helger under sommaren som är ett oreosmoment sen ska jag nog kunna slappna av, nu ska jag inte jobba igen förrän helgen vecka 25, nu är det visserligen midsommar-helgen, men va fan. Jag tror nog jag kan hitta på nåt efter jobbet, vi har ju bara öppet till sex så det ska nog ordna sig och jag känner att det kan vara bra att ha jobbat något i juni, blir tufft i augusti annars och det är då mina planer smäller på riktigt...
Juli kommer i stort sett bestå av jobb.
Nu är jag helt slut, ska lägga mig och sen imorrn väntar en ledig dag, hoppas att jag skärper mig ordentligt så att jag gör min rapport imorgon!
Nu är det slut på telefonsamtalen också bestämdes det igår... vet ikke hur detta ska gå. Men jag får njuta av det jag har här hemma så länge och man kan alltid leva på minnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0