GRYMT

Nu börjar det närma sig!!! Jag orkar dock inte stå och köa själv i flera timmar så jag åker nog dit rätt lagom till att de släpper in. Man brukar kunna maka sig fram ibland ändå. Hursom så blir det nog grymt oavsett. Shiiiit, det här kommer bli en upplevelse och jag ska uppleva den alldeles för mig själv.
Jag tycker om min pojkvän, han är snäll. Samtal igår:

Jag; I'm going to a concert tomorrow...
Y: concert? what concert?
Jag: Beyoncé
Y: Aaaah, she's really hot.

Jaha, ska han redan börja säga sådär... Då minsann. Då ska han nog få höra på ett och annat, listan är lång på snygga killar i denna värld.....
Jag ser framemot kvällen i alla fall, så ska jag försöka få in min kamera så jag kan ta riktigt bilder för en gångs skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0