Det blåser på jorden

Jag vet ju precis vad jag har att göra, men det går inte. Jag har den här äckliga gnagande känslan inuti mig och en otrolig rastlöshet. Men som sagt vet jag vad som ska göras så jag borde inte vara rastlös.

Dagen har varit som en berg-och-dalbanetur helt enkelt. Mötta Conny och vi satt på min baksida och drack kaffe och Smoothie. Efter att han åkt hem skulle jag plugga, men jag la mig och kollade på Ett Öga Rött istället eftersom att författaren kommer till vår skola imorgon. Dock somnade jag och sov ett bra tag. Väldigt smidigt. Jag förstår verkligen inte vad som är felet. När jag kommer hem från skolan bara sover och sover jag. Jag måste vara helt fysiskt och psykiskt utmattad. Det är rätt läskigt.
Ska verkligen försöka att komma nånvart på min filosofiuppsats nu innan det blir dags att sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0