boooboo

En sten har fallit från mitt bröst.
Labbrapporten skickades in igår, komliteringen i religion skrevs idag och nu är låten helt klar för uppspel.
Vilket betyder. Jag har ingenting kvar i skolan att göra! Förstår någon hur skönt det är? Jag dör, jag dör. Jag gjorde mitt sista gymnasieprov någonsin idag!
Jag dör.
Vi hade fika och lunch hemma hos vår klassmentor idag, typ världens finaste hus och trevligaste man, så mysigt. Jag tycker om min mentor. Jag ska skriva ett brev till henne.
Nu ska jag lyssna på Josefines pianospel, det är otroligt vacker musik för öronen kan jag säga! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh. ofta du bloggade när du var här :D

2009-05-26 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0