18 år och 51 veckor gammal

Det betyder alltså att om en vecka fyller jag 19 år.... Den underbaraste åldern. EH AH!
Jag planerar att supa mig aspackad då och fira att..., aa det är min födelsedag helt enkelt och att livet är på väg att börja. Så antagligen firar jag inte utan bara försöker dämpa ångesten, finfinemang det.
Jag är helt pank nu, jag har rotat fram mina tjugolappar jag samlar på mig under en månad för att kunna ha dem i slutet när pngarna är helt slut. Allt för att jag ska ha råd med det där glas vinet och potatisklyftorna tillsammans.



Alltså jag var riktigt sunkig på skivan, men faaaan va kul!!!!


Jag är verkligen inte stolt över mig själv, men stressen och rastlösheten tog över och jag kunde inte hålla mig borta från de där äckliga pinnarna man suger på. Bajs, men jag ska skaffa mig lite självdiciplin i sommar.
NU VILL JAG VERKLIGEN BOKA ALANYA

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nämen mikaelaaaaa, usch för cancerpinnar

2009-05-22 @ 18:02:17
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0