100%

Jaha då var det den sista maj. Hur fort har inte året hitils gått? Jag blir fan rädd.
Idag blir lillasyster 12 år och det är mors dag. Jag ska alltså iväg till centrum snart och köpa lite presenter. Känner att ekonomin är på topp också. Japp japp. Måste köpa min jääävla biljett nu alltså.
Men igår insåg jag att det även går att ladda iPoden i högtalarna vilket gör att jag inte behöver köpa en laddare. Ingen vart gladare än jag. 2 nödvändiga saker i en. Den bästa presenten på länge länge.



Idag ryktas det om en skön dag med sol vid Tyresö slott med Jossan. Narre naja säger vi till det.

Kommentarer
Postat av: martina

jo jag hörde det, fan vad kul =)

2009-05-31 @ 14:27:44
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0