très bien

Har precis kommit hem efter ett litet försenat firande av min kusin som fyllde 18 för en vecka sen. Blev lite tårta sådär på eftermiddagen. Tänkte bege mig ut på en tränigsrunda sen tror jag bestämt. Känns som att mina tankar går i 180... Träna, skolan.. jobba imorrn och på torsdag hej och hå jag är bra som tar det den här veckan... (inte), Turkiet på lördag, packa?  ja herregud.. Känns skönt att komma till 17 grader och sol i alla fall! Och kanske kan man få sig en låååång, mysig kram.
Kollade på Gosspi girl och How I Met Your Mother innan jag åkte hemifrån, så nu är det bara One Tree Hill kvar. Måste säga att jag är skitbesviken på How I Met Your Mother, vad faan håller de på med? Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0