Slumdog millionaire

Fy Fan Vilken Bra Film.
Hade tänkt att börja titta lite på den vid halv två i natt för jag var inte riktigt trött. Och den här filmen var inget sömnpiller, så det var inte direkt som att jag ville sova. Det var inte konstigt att den fick så många Oscars som den fick om man säger så.
Det är den Indiska filmen som van en massa Oscars i vintras, den handlar om en ung kille som kommer med i Vem vill bli millionär och det går riktigt bra för honom så de tror att han fuskar. Medan han spelar visas tillbakablickar från hans liv som ofta har med hur det kommer sig att han kan svaret på frågorna. Ingen tycker att han borde kunna svaren eftersom att han är en Slumdog. Den får godkännt även fast det är en liten kärlekshistoria med för det är inte den som är i fokus. Plus att hon är så sjukt vacker att jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Se den en regnig dag under sommaren eller någon slappkväll!

Betyg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0