funderingar över livet, som vanligt

Jaha, det här blir en givande dag känner jag... Först ska jag låta mina naglar torka, eller nagellacket snarare. Sen ska jag gå ut och jogga, sen ska jag nog vika kläderna som ligger i mitt rum sen blir det läsning och solning fram tills jag ska jobba. känner mig ganska nöjd med att jobba dock. Behöver verkligen dessa kronor, varenda en räknas.
Idag har jag betalat min resa... Den 8-30 augusti bär det alltså av till Alanya igen. Kan inte fatta att jag ska vara där 3 veckor, det känns lite läskigt, haha har aldrig vart borta hemifrån så länge utan min mami. Men aa, det kommer ju typ att vara någon jag känner där nere hela tiden, så det ska nog ordna sig bra. Ska satsa på stranden lite mer denna gång också.
Nu ska jag fortsätta fundera över livet och hur fan jag ska kunna spara pengar till all jävla skit som det ska sparas till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! :)<3

2009-06-22 @ 17:57:56
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0