You say it best when you say nothing at all

Om du tror att du gör saker lättare för mig genom att inte höra av dig eller skicka sms eller vad fan som helst, så tror du helt fel.
Om du tror att du får fler pluspoäng genom att låta mig höra att du sitter och snackar med andra tjejer när jag ringer, så tror du helt fel.
Just nu är du helt fel.
Men jag vet att när jag kommer vara hos dig om mindre än två veckor kommer jag falla all over igen.
Men sen då? Sen när jag är hemma och inte vet när jag kommer tillbaka?



Något helt annat. Ungefär såhär går mina tankar när jag jobbar. Hade två mycket intressanta tankar idag:
- Vetekli är det fulaste ordet i det svenska språket. Måste det vara!
- Undrar om dne person som uppfann gladpacket var en glad person.....

JAPP! Mentalhuset nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0