When Love Takes Over

Igår var underbart! Bästa kvällen jag haft på riktigt, riktigt länge.
Först åkte jag hem till Jossan och vi käkade lite pizza och sådär, sen tog vi fram alkoholen och sen kom Malin.
Vi hade det jävligt chill ute på balkongen och drog sen in till Skanstull ocg Metro. Där hade 90's sin sommarpremiär och även tribute till Michael Jackson, det var grym musik alltså!
Vi hittade några som vi misstänker var gay att dansa galet med, jag dansade lite zombiedans och dansade på andra sätt jag aldrig trodde jag skulle våga dansa på, men det var jäkligt befriande och roligt.
Jag vet inte vad jag ska säga... It was Legen wit for it....................Dary, LEGENDARY!


Malin och Jag vimmelposar lite

Kommentarer
Postat av: ida

söt bild !

2009-07-06 @ 23:12:31
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Nicole

Har du färgar håret mörkare, fy fan vad hett!! Saknar dig vännen<3

2009-07-12 @ 00:27:04
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0