Show me a sign

Jag behöver ett tecken. Ett starkt sådant.
Vad ska jag göra, vad ska jag göra, vad ska jag göra?
Jag önskar att någon helt random person bara kan berätta för mig vad i helvete jag ska ta mig till.
Jag kanske lurar mig själv igen? Du är inte ett dugg säker på vad du vill. Men kan jag lita på den andra? Jag vill kunna det och jag vill kunna veta vilka av mina känslor som verkligen ska räknas. Måste det vara så otroligt svårt.
Och jag trivs där nere och jag trivs med människorna och det känns som att jag har ett eget litet liv där som ingen annan kan förstå eller veta om. Samtidigt... Mår jag tiptop där? Jag har inte en jävla aning.
Absolutly no clue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0