Nivån på den..

Usch och Fy när klcokan ringde imorse.
Smakade illa i munnen, lite lätt illamående och kände allmänt att nja... jobb. vet inte riktigt.
Har börjat vakna vid typ 4 på morgonen och jag förstår inte riktigt varför.

Jag drömde en väldigt konstig dröm... Det var typ tre fyra killar, eller pojkar i yngre tonåren som hade riggat en webcam och mikrofon nedanför min balkong och av nån anledning så skulle jag stå och klä av mig just där. Jag upptäckte de dock inte förrän senare. Ryckte de ur jorden och hade sönder de.  Men killarna satte ner de om och om igen. Sen gick jag ner till deras lokal (som var under marken).
Ja, riktigt normal...

Jobbet gick snabbt och segt om vartannat.. Som vanligt. Men imorgon, fan jag fasar. Men det är bara att bita ihop!
Nu ska jag vila och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilket datum åker du? Mina föräldrar ska till Rhodos så tänkte försöka ordna nån typ av sammankomst nästnästa hleg om vädret tillåter. Alltså typ fredag den 31 eller lördag den 1a. Om du åker innan dess så får vi såklart koka ihop nåt innan du drar, kanske filmkväll eller promenad?

<3

2009-07-18 @ 19:11:09
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0