Nightie

Kvällen bjöd på några timmars jobb. Känns bra att casha in lite.
Jag ska nämligen stenspara när lönen efter nästa kommer. Nu när inte universitet (och inte mycket till jobb verkar det som) har jag så mycket att spara till och klara av. Jag ska tex. verkligen satsa på att ta körkort.
Planerna på att åka till Istanbul ligger inte på is om man säger så och efter det åka till Alanya och bo med Y en stund och lära känna honom på riktigt, på riktigt, ett + är ju också att han inte jobbar då heller så vi kan ha all tid i världen för varandra. Jag & Fia ska på Asien-äventyr nästa höst. Jag tror att jag och Josefine ska tågluffa. Jag vill tatuera mig.
Som sagt, detta kräver en hel del pengar.
Jag är taggad alltså. I värsta fall ska jag och Fia dricka thé och gå promenader om vi är sysslolösa.

Det här är nu min andra kväll ensam hemma. Jag njuter. Det dumma är bara att människorna jag bor med, även kallad familj kommer hem då och då och jag förstår fanimig inte hur det hinner bli så smutsigt när de är hemma. Eftersom att jag typ städar hela tiden i framförallt köket.
Nu blir det nog lite läsning och sova, nu väntar tre jobbiga jobbdagar!

Kommentarer
Postat av: Kina

Tack:)

2009-07-17 @ 20:17:48
URL: http://metrobloggen.se/erhit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0