Där man alltid känner sig hemma

Nu är jag hemkommen från Småland. Har haft två riktigt mysiga dygn i den lilla staden Eksjö.
Vi har spelat minigolf på campingen, jag sög, men fan det var kul. Jag badade lite till. Vi har spelat Med andra ord, världens bästa sällskapsspel och vi var så jävla många så det var skitkul. Jag, Sara och Stina ägde på det dock, med 6 av 8 vinster.
Jag har träffat Stinas Hunk-pojkvän.
Jag har sett mitt gamla, gamla ragg från 2004 och fy helvete vad snygg han hade blivit, snyggare än jag kom ihåg honom... Visst det har gått 5 år. Haha. Sen har vi självklart fikat på princess vilket är oligatorikst eftersom att de har olagligt låga priser.
Igår kollade vi på Vacancy. Den var helt okej får jag lov att säga.
Sen träffade jag Morritz såklart, Sixtens bror, vilket var lite jobbigt ändå. Men jag hade fanimig glömt hur stor han var. Kan nu förstår varför folk kanske ryggade tillbaka lite när de såg honom. För mig var han alltid en liten bebis.
Sommaren har vart hur grym som helst hitils och jag hoppas den fortsätter på detta vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0