When your heart misses something, your body aches

Mitt jävla internet fungerar inte hemma,.,
Så jag sitter i skolan nu och pluggar satan inför provet imrogon, men tänkte skriva ett inlägg så ni inte saknar mig så mycket, för det antar jag väl..
Jag träffade som sagt Sara & Sofia i måndags kväll, vi åt Saras alltid lika underbara snoddas och så tittade vi på "Flyga Drake". Den var grym, grym, grym! Fy fan vilken berörande film, har ni inte sett den, gör det! Jag ska läsa boken snart känner jag...
Igår var jag med Özlem hela dagen, vi fikade i stan sen åkte vi hem till henne, hyrde film och så spelade vi ju tennis, det var sjukt kul, har inte idrottat på ett tag och saknar det grymt. Sen gick vi hem till henne, åt mackor drack thé och pratade om livet.. Känns som att jag kan relatera väldigt bra till henne gällande BIG LOVE..
Kunde inte somna så bra, låg bara och kände hur min kropp värkte efter närhet.. Fan vad jag saknar det. Men det är svårt när den man vill ha bredvid sig befinner sig jag vet inte hur många tusen mil härifrån.. Men men så är det. Ibland blir jag bara så... blä. Han känns så oberörd av hela situationen och jag förstår inte riktigt, men jaja.
Efter skolan ska jag åka hem till henne igen och inackordera mig två nätter till.
Mys, mys!
Ha en superdag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0