what can I say, ABSOFUCKINGLUTELY

Fy i helvete vilka goda drinkar det blev igår, vem behöver krogen när man kan fixa världens godaste själv? För mindre pengar dessutom.
Det värsta var bara att de kändes sjukt nyttiga, jordgubbar, lime och is och man kände ingen smak av alkohol, man kände bara att jaha, nu blev det lite lulligt i huvudet. Haha. Sjukt smaskigt och det ska vi göra om. När vi var på väg till stan idag så säger hon till mig: "Mikaela, tänk dig i sommar, 40 grader i Alanya och våra egengjorda Strawberry daquiri" aaaah, vilken rysning jag fick. Fy fan vad nice.Det ska hända i sommar det! Sen efter det kanske lite party på James Dean, man vet aldrig.

Vi kollade i alla fall på film igår också. "The Mist" av en Stephen King-bok så ni kan tänka er stuket. Den var rätt bra faktiskt och man hoppade till några gånger. Men ja, sjukt onödigt slut tycker jag. Men så kan det vara.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, sitter och velar, ska jag gå en långpromenad eller ska jag gå och träna lite det var ett tag sen trots allt. Vi får se, vi får se.
Ha en bra lördag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0