vad som krävs

Hejsan!
Idag ville jag sova så länge jag kunde, denna tid blev ca. 9.35, vilket betyder att jag ungefär sov 9.35 timmar, så jag är ävl inte allt för missnöjd.
Jag tog mig upp och gick ganska omgående till gymmet, där jag inte infunnit mig på säkert 3 veckor... suck suck. Men jag var tvungen att mjukstarta lite så var inte där så länge. Ska besöka det imorgon bitti också, ska köra lite armar då tror jag bestämt.
Gick hem, duschade och käkade frukost sen åkte jag in och mötte chick's. Jossan och Malin alltså.
Kikade runt lite och sen stopp för fika på Wayne's kanske inte det allra bästa med tanke på min ekonomiska situation, men jag kände att jag ville komm ut lite. Det blev en trevlig fikastund helt enkelt, med världens sötaste bebbe vid bordet bredvid. Jag & Jossan är båda lite svaga för det och får den där blicken i ögonen och med en hand på magen... Haha, nej det får vänta några år va.
Nu har jag & syrran precis fått vår veckodos av GG & OTH.
Nu ska jag fan vara en snäll dotter och fixa disken och tvätten och sedan däcka lite i sängen, har nämligen en ruskig huvudvärk idag med.


Bara för att vi älskar denna gunga.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0