Sviiiiiiit

Nej varken misshandlad eller påkörd eller död var han.
Som tur är!
Han var bara mycket trött och sönderjobbad, precis som jag känner mig i skrivande stund.. Men igår fick jag prata med honom hela tre gånger och en på datan, men den var misslyckad för jag flippade totalt på honom, men sen ångrade jag mig när jag åkte in till stan. Och vi pratade lite. mmm.
Den här dagen snuglade sig fram, eller först gick den rätt fort men sen så segade den på som fan. Plus att jag typ sitter och spänner mig för att snubben med numret ska komma in. Skulle kännas lite pinsamt. Lite stelt.

Imorgon har jag en välplanerad dag framför mig. Jag ska sova så jävla länge jag kan, träna, äta frukost, plugga satan och sen jobba 4 timmar på kvällen, kände att jag bara inte kunde säga nej, herregud fyra timmar med lite extra klirr i kassan liksom!
Det får duga! Så, så är det. Nu vill jag däcka en stund! Heeela natten, men ska nog kolla på ett avsnitt av CM och ett av HIMYM
Så god natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0