Början på något fantastiskt?

Jag måste säga att min start på 2009 var en start som jag hoppas kommer visa hur mitt år kommer bli, för i sånna fall...
JÄVLAR VAD HURTIG JAG KOMMER VARA!
Jag gick upp halv nio i morse och gick ut och gick med Özlem och hundarna. Vi gick runt milen i den kyliga vintermorgonen.
In i skogen och jag trodde jag hade koll på läget eftersom att vi gick där i veckan när jag var där, men icke sa nicke.. haha vi irrade runt i skogen och Ozzy började jaga rådjur, men han kom tillbaka som tur var.
Sen kom vi in och åt en superb frukost och efter det var det bara på med kläderna igen för då tog vi en 6 km lång promenad för att spana in huset som min pappa och Annika blir ägare till i slutet av månaden. Det var kanon.
Så ja, hurtigt var rubriken för dagen!
Sen var jag rätt död, haha. Legat på soffan och sen åkte jag hem till min lilla mamma.
Men det har vart ett trevligt dygn ändå måste jag säga!

Lite pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0