These tired eyes of mine

Nu har jag tränat. Körde lite armar och överkropp.. Kan behövas. Kommer nog ha lite träningsvärk känner faktiskt lite från i tisdags. Kanske för att jag inte hade tränat på år.
Försökte göra en omelett till lunch/frukost nu innan skolan, men jag var visst inte så bra på det.. Men den blev ganska god ändå, men kanske inte hade vunnit pris för finaste direkt. Men va fan, man kan ju tänka sig hur det ändå kommer att se ut nere i magen sen.
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner till skolan i tid.
 Dagen ser väl ut som såhär:
*Mentorsråd
*religion/psykologi
*Etik och livsfrågor (2 timmar, snaaaaaaaaaark)
*Promenix med Fia ikväll


Låtarna som spelas på repeat just nu är, Kings Of Leon ft. Lykke Li - Knocked up, The Script - I'm yours & Razorlight - who needs love
Jag har fått tillbaka m min älskade musiksmak igen. Det är ju det här som betyder nåt liksom. För mig.
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0