sweet dream or a beautiful nightmare?

Jag är trött. Riktigt trött.
Sov lite halvknackligt, eller sov bra gjorde jag väl, men hade jävla svårt att somna. Låg och vred mig i säkert en timme.
Hade tänkt träna på morgonen, men var helt slut.
Inga serier att titta på heller. Tråååk, var är de?
Åkte in till stan med Nicole en stund innan skolan, vi kollade på Eaststreet eller vad det heter, tatueringsstudion och sen i Ringen. Sen var jag tvungen att åka till skolan för föreläsning. Om frikyrkor och sekter. Mycket intressant och spännande.
Coolt ändå, asså ja, jag blir jualltid lite fanatisk av mig en stund efter att vi haft nån intressant föreläsning eller vart på nåt spännande besök, men jag är ju ganska intresserad av religion överlag. Har faktiskt vart lite inne på att läsa religionsvetenskap på universitetet sen. Bara för att. Konsitgt kanske vissa tycker eftersom att jaginte är det minsta troende. Men ämnet fascinerar mig, likväl som historia, jag tycker att religion är en del av historian, alltså.... Det visar hur folk tänker och har tänkt och levt liksom.

Efter skolan följde jag med Malin & Jossan till stan, köpte med mig en tröja och BH från REAN.
Nu får det aknske vara bra! haha.
Sen åkte jag till trollis och solade, var sjukt seg och ringde mamma för att tigga skjuts, visade sig att hon var i byggnaden ovanför på apoteket, så det var ju kanon.
Nu är jag fortfarande sjukt seg och orkar inte träna, men måste plugga!
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0