Sometimes you don't learn from your mistake

Nyss hemkommen från middag hos The Riggotts.
Mina tvillingtjejer fyllde nämligen 17 år i fredags. Världens godaste köttfärssås och spagetti blev man bjuden på.
Mycket gott, dock var min aptit inte på topp. Inte min energinivå heller, slutade med att jag lånade Nattas säng en stund för att vila.. Sen blev det lite kakor och tårta, fick dock inte i mig så mycket. Låg i en hög på soffan sen, trevligt att träffa de man känt längst i sitt liv. Allesammans samlade, har ju blivit lite då och då på senaste tiden. Mysigt. Om ett år blir det Ibiza med alla- Det har vart bestämt sen länge. Inte långt kvar nu. Det kommer nog bli grymt!
Ja jag kanske inte bjöd på mitt bästa humör helt enkelt, men jag har vart glad i alla fall.
Nu ska jag bränna mig själv en godnattskiva att somna till, hualigen vad jag är trött!
True story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0