smooth

Det här kommer nog att bli en hyffsat tuff dag, eller nej som vanligt varannan söndag kanske.
Jag drack inte så farligt mycket igår, inte mycket alls faktiskt då inte är jag bakis, men lite seg blir man ju.
Först så var vi på After, aa, det var ett tag sen. Förade lite med J, en kille som jag & Jossan träffade i somras när vi var ute, och hans 2 kompisar.
Efter att ha suttit där ett tag drog vi vidare till Pans, endast ett stenkast därifrån. Det enda jag betalade där var garderob 20 spänn, så det blev en billig kväll alltså. Stället var schysst och det fanns ostbord och grejer och man fick gratis champagne. Dock tog det ett jävla tag innan dansgolvet kom igång, när det väl gjorde det dog det typ efter 10 minuter sådet var lite lame.
Åkte hem ganska tidigt efersom att jag skulle upp idag.
Men det var en nice kväll med söna människor. När jag skulle hem så pratade jag med M som sällskap och min telefonräkning har väl redan nått skyarna såhär den 4:e dagen på året känns lovande, men fy vad härligt att höra hans röst!
Nu äntar workday=pengar, så jag kan komma tillbaka till dig nån gång!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0