Så långt kan det gå

Okej, jag ska inte dölja nåt. Vad jag menar med SF är sexuellt frustrerad, vilket de flesta i min omgivning vid det här laget vet att jag är. (Så nu vet ännu fler också) Kul va?
Det var ett tag sen man fick nåt så att säga. Men jag "sparar mig" haha.
Varför berättar jag det här då? Jo för att i religionen i skolan ska vi ta reda på olika sekter och berätta om för klassen.
Jag var väldigt ihärdig och sa till min lärare att jag ville ha Familjen.
Min lärare innan hon går: Jaha så du är lite sexfixerad du..

haha, inte för att det här har nåt med varandra att göra. Men ja, lite kul. Till och med lärarna märker det liksom. Då har det gått långt. Kul kul kuk.

Kommentarer
Postat av: conny

ha du får väll göra nått å´t ;)

2009-01-28 @ 22:45:39
Postat av: Sara

tack för infon........

2009-01-28 @ 23:51:53
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Mikaela

mjaa, fast jag får vänta ett par månader till tror jag nog :/

2009-01-29 @ 07:29:50
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0