så kan det gå ibland

Jag fick helt enkelt strunta i jobb denna helg.
Jag väntade ytterst länge med att sjukanmäla mig. Jag behöver ju alla pengar jag kan få. Men samtidigt.. Kände det nu. Hälsan får ju gå före kanske.
Kommer säkert dyka upp extrapass och sådär..

Igårkväll kan man säga var kaosig för min del. Den började oväntat, fortsatte hända oväntade saker och sen blev allt som vanligt om inte med mer utveckling framåt. Nu är det nästan spikat.
Jag reagerade oväntat. Starkare ändå än jag trodde. Men jag är glad att jag gjorde det.
Det här är inte nån jävla grej liksom. Jag är seriös. Jag hoppas att han förstår det nu. Jag kan inte låta det kastas iväg. Vi får se vad som händer. Ska ta ett snack med mina folks today, sen får vi se vad som händer!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0