Nu vet jag!

Jag tycker om att ta fram och titta i mina gamla lådor ibland och så brukar jag rensa bort lite skit som jag känner att jag är redo att slänga. För tyvärr fylls de mer än de töms och jag vill inte bli en sån här som bara samlar på en massa skit från tuuuuuuusen år liksom.
Men nu hittade jag dock min timdagbok från 2005 och jag har bestämt mig nu. Jag ska nömligen ner till centrum för att köpa hårfärg och bara lojja runt lite och nu ska jag köpa en årsdagbok för 2009. Jag känner inte att det här räcker, här skrivs bara nonsens och skit i stort sett. Men jag vill kunna ta fram och känna känslor igen. Om jag läser min dagbok från 2005 kan jag känna mina känslor, det låter konstigt, men det är viktigt för mig att komma ihåg att jag faktiskt mådde sådär. Kanske för att förstå hur jävla bra jag har det just precis NU!
Ja du ser, bara en massa nonsens igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0