Maybe love can happen

Jag har läst mitt kärlekshoroskop för 2009 några gånger nu. Från tidningen Söndag.
Det står om en dålig början med kärlekstrassel och skit. Och ja det kan ju stämma kanske. Men sen ska våren tina upp kärleken och det passar med allt från flört till äktenskap. Vad som helst kan hända, nästan allt till min fördel.
Och några datum i sommar som ska vara extra heta och härliga.
Så jag får väl planera in de väl. Och se till att vara på rätt plats rätt tid helt enkelt.
Jag har ändå tänkt lite och jag vet inte, det känns lite läskigt, men jag vet ju ingenting om min framtid så min plan för detta år är lite TÄNK INTE, KÖR BARA!
Jag har en känla av att detta år kan bli som bäst då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0