Light up, Light up

Dagen spenderades faktiskt på soffan framför fyra timmar av Pip-Larssons. Underbart. Jo, visst barnprogram är väl alltid bäst när man är lite och skiter i om det låter som att de faktskt läser replikerna från ett papper i handen. Inte ens reflekterar över det.
Men ja, som ni kanske vet är jag riktigt nostalgisk av mig. Och ja jag tycker det är riktigt mysigt.
Sedan har jag fixat med min iPod. Raderat, Lagt till nytt och döp ordentligt osv. Sen kom jag på att det kanske var lite dumt eftersom att jag antagligen köper en ny inom två veckor! Det skulle vara guld, men vi får se.. Har en del utgifter denna månad tyvärr.
Imorgon blir det tandläkaren klockan 7.15!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0