kort tjocksmock

Hellu..Idag var det en kort och bra dag i skolan.
Först hade jag musik för första gången sen nian. Om man nu kan kalla våra lektioner i nian för musik.. (?) Nej så sen åttan. Ja, ska bli spännande att se hur detta går. Jag är den enda som inte har hållt på med nåt instrument, kul kul. Aja, det blir väl bra. Får väl visa upp mitt otroligt stora kära intresse för musik istället.
Saken är den att nu har jag typ för mig att läraren typ håller koll på mig. Å jag vet, jag är så paranoid jämt. Men fan det känns som att hon dömt ut mig redan. Men det är antagligen bara vad fantasin i min hjärna har hittat på.
Efter det hade vi NK-labb där vi fick testa våra blodgrupper = ta blodprov. I fingret och jag var sjukt nervös så S i min klass fick hjälpa mig. haha. Men sen när hon väl stack så kändes det inte, så jag har väl stuckigt mig typ 8 gånger för att få till rätt blodmängd och sådär. Skojsigt va?
Nu ska jag äta korv med  bröd till lunch tillsammans med hallonsmoothie och thé.
Självklart ska jag kolla på nya Criminal minds också!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0