Just living the busy lane

Känns underbart!
Känns som att det alltid finns något att göra. Inte en enda kväll/helg ledig (om jag inte själv vill)
Helt underbart.
Ikväll var faktiskt roligt. Störd egentligen. Men rolig.
Till att börja med så var gårdagen också mycket rolig, kan inte bli annat i sällskap med Malle & Joschki.
Vi var på Viper, fy fan. Har hört så mycket dåligt, vilket kanske var bra för då blev det lite bättre än vad jag hoppats på.Efter det åkte jag hem och sov hos Jossan i hennes nya, breda säng. Haha

Så dagen då?
Jag vaknade av att Jossan gick upp, kollade klockan. 12.55 visade den. Helvete.
Gick upp käkade frulle och kollade lite på tv, tills jag kände att nej det kan vara dags att åka hem och förbereda inför kvällen. Så jag åkte hem och satt faktiskt och glodde framför datorn, åkte hem till A på jobbet vid sextiden, kom dit, var dock endast jag och min namne där. Tog en stund innan allt kom igång sen, men ja, efter ett tag bestämde sig jag & J för att starta igång Sing-staret, så höll vi på med det lite och dansade med pom-poms. Konstigt egentligen, där satt jag och var yngst liksom, men ja, det var kul. Blir lite annan stämning, eller kanske inte egentligen!
Satt och pratade lite med J om olika ställen och sådär, kom in på HBJ, har aldrig vart där han skulle dit, så sa han att jag kunde hänka på. Kul tänkte jag. Bara det att jag glömde mitt legg hemma. Så vi fick åka hit hämta det, ta oss in till stan, hans kompisar hade blivit utkörda så vi skulle dra på efterfest i huddinge, blev inte av när vi väl kom fram så jag fick sätta mig på pendeln hem helt enkelt. Kom till gullmars hade precis missat bussen så jag tog en annan och fick utmana mig själv med att gå en 20 minuters promenad hem. Själv. Jag klarade mig och känner att det inte var så stor deal och att jag är duktig flicka.

Kanske dags att sova, imrogon blir det träning och plugg, beroende på hur jag mår förstås. Det blev en del hemma hos A....
God natt!
<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha äg! HBJ är mysigt :D du hade för dig mkt i natt du :P

2009-01-25 @ 09:41:38
URL: http://joszefiune.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja, haha fast efter vi lämnade sköndal hände inte mycket. Eller fest alltså. Haha

2009-01-25 @ 10:08:43
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0